hahah

just nu har jag so men vi sitter i datasalen och ska spela rixdags elr ngt;D
idag slutar jag tidigt men ja har inget bestämt (tror jag...)
asso jag e sååååååååå hungrig:o

det blir lasagne till lunch för de som inte fatta xD♥

trött-.-

hahah jag igår innan jag drog till erica och sen när jag va där:P♥


ja börjar om typ 45 min elr nått:P
igår va ja me erica en stund sen fixa ja ju håret och det blev skiit bra:D




dagens outfit:
kofta: hm
linne: gina tricot
jeans: gina tricot


håårfööörg

färgar håret (a) tihi

Färdig! // Erica

Sådära nu e linns bloggdesign äntligen färdig!
allt är gjort av mig :D
Stolt xD hehe nej men hon e nöjd o de bra :)





LINN <3 ERICA- That's us!


peace out mathafafackas :) <3


dagens outfit:)





fd. livetenligtpettersson.blogg.se

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0